2012. május 16., szerda

Örvendek a szerencsének! Én vagyok a Hogyan-lány :)


Néhány éve komoly elhatározásra jutottam, miszerint egészségesebben, rendszeresebben fogom élni az életemet, mert okos ;) lányként tisztában vagyok vele, hogy az Idő meg a Gravitáció mindent legyőz, ha úgy döntenek; hiába a gének, a sportolással megfűszerezett kamaszkor, az állandó izgés-mozgás.


És persze azzal a lendülettel léptem is túl nagy lelkesedésemen, mondván majd 30 környékén.

Ez a legáltalánosabb jellemzőm ugyanis, ha önmérsékletről vagy tudatosságról van szó.

De engedtessék meg, hogy bemutatkozzam!

Gretty vagyok, 28 éves hajadon, 0 gyermekkel, aki 164 centire nőtt, hiába álldogáltam néha az esőben, vagy csintalankodtam extra verésért. (Nem kell komolyan venni, sose bántottak a szüleim!) 56 kilót mér a mázsa jelenleg, és ezen adatok összessége a különböző kalkulátorok szerint 20,8 körüli testtömeg indexnek felel meg, ami bőven normális tartomány. (A testtömegindexemet itt számoltam ki. )

Épp a szülőkről való sokadik leválási folyamatom kellős közepén vagyok, és arra a következtetésre jutottam, hogy ha már változás, legyen kövér egészséges. :)
Meg persze az sem egy elhanyagolható tény, hogy nyakunkon a strandszezon.

De mi is volt a katalizátor?
Azon kívül, hogy már ki kell kapcsolni egy-két gombot a nadrágon evés után?
Igazság szerint az, hogy míg a könyveimet költöztettem, a szakácskönyvek táján belém hasított a felismerés: a nagy szabadságnak ára van, főzhetek mostantól minden nap magamra.
Ám hála optimista természetemnek, hamar átfordítottam ezt a megközelítést arra, hogy akkor mostantól azt főzök, amit csak akarok.

Na igen, de ha őszinte akarok lenni, akkor gyorsan el fogok halálozni az egyoldalú táplálkozási szokásaim miatt. Mert míg eddig legalább apukám próbált ügyelni rá, hogy változatosabban egyek, addig mostantól semmi nem akadályoz, hogy csak hiányos főzőtudományomból éljek. Arról nem is beszélve, hogy milyen szokásokat vettem fel az elmúlt huszoniksz évben.

Így kapva-kaptam az alkalmon, amikor felkértek Az alli diéta című könyv recenziójára, amit – tekintve, hogy nem regényről van szó – ebben a Hogyan sorozatban fogok bemutatni úgy, hogy társammá fogadom az elkövetkezendő 4-8 hétre, és alaposan kielemzem.

A célom elsősorban nem is a fogyás, (bár mindenképpen jól jönne az 50-51 kilós versenysúlyomba visszacsúszni) hanem a rendszeres, módszeres és egészséges táplálkozás, pár recept elsajátítása és persze jó alaposan kivesézni a könyvet. ;)
Ezért én alli tablettát a projekt ideje alatt nem fogok szedni, de a könyvben leírt tanácsokat mindenképpen alkalmazom.

Kezdődjön hát a nagy kalandom, melyről 2-3 naponta jelentést teszek, bár előtte még érkezik pár felkészülő bejegyzés is! Többek között a háziorvost is meglátogatom.

Remélem velem tartotok itt is, mert ez bizony nem egy átlagos diéta lesz! :)

„A megfelelő étel a megfelelő mennyiségben – ez egyszerű, de nagyon fontos feltétele a sikernek.”

Az alli diéta
Segít 50%-kal többet lefogynod
Oldalszám: 324
ISBN: 9789638844903
Ára a kiadón keresztül megrendelve: 999Ft
www.corleonis.hu
corleonis@t-online.hu


0 megjegyzés:

Hozzászólás írása:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...