2012. május 25., péntek

Pillanatnyi állás


Szépen gyűlnek a szavazatok, és úgy tűnik, hogy Moning elsöprő győzelmet arat.

Karen Chance és Diana Rowland is nagyon jól áll, de azért rájuk fér a támogatás.

Épp ezért egy kis korteskedésre kérünk mindenkit, aki a szóban forgó két írónő rajongója. Kommentben várjuk az érveket, indokokat, hogy miért lenne jó döntés őket is kiadni.


Kérjük vegyétek figyelembe hitvallásunkat, miszerint célunk változatos, igényes és hiánypótló művek publikálása!

Cserébe elárulunk valamit. Mivel Diana Peterfreundtól már adtunk ki könyvet, így mi erősen szimpatizálunk az ő könyveivel is.

De ha már Peterfreundnál tartunk, még egy kérdés. Melyik másik, eddig már megjelent könyvünk érdekel benneteket leginkább és miért? Írjátok meg a kortesbeszédek előtt/után/mellett, ezzel is segítve munkánkat! Köszönjük!

Egyébként erre vonatkozólag egy újabb kérdéssort is feltettünk ide oldalra.

Írjatok és szavazzatok, ezzel is segítve munkánkat!

16 megjegyzés:

Stella L. Brandy

Karen Chance Cassandra Palmer sorozatáért odavagyok!
Még akkor láttam meg a könyvet, amikor a vámpírok a "fénykorukat" élték teljes mértékben és nagyon megörültem, hogy valami olyan könyvet is tarthatok a kezemben, ami nem a vámpírokról szól.
Pörgős, és éppen ezért jó. Nincsenek üres fejezetek és fölösleges dolgok benne.
És a szerelmi "sokszög" sem úgy van jelen, ahogy más könyvekben és szerintem ez még egy pluszpont.
Tehát én most reménykedem, hogy valaki azért felkarolja a sorozatot és folytatja nekünk, a rajongóknak! (Ugyanis egy elég izgalmas résznél lett megszakítva...)

Bak Beatrix

Sziasztok!
Szeretem Diana Rowland Démonlátó sorozatát. Ötvözi a fantasyt a krimit és a romantikát. Volt szerencsém angolul olvasni a 2. és 3. részt és szerintem nagyon jó, fordulatos és izgalmas történet.

Zsofia

Diana Rowland Démonlátó sorozata abszolút hiánypótló mű lenne, mivel egy lenyűgöző démonvilágot alkotott meg az írónő olyan humorral és izgalommal fűszerezve, amelyet semelyik másik műben nem olvashattam. Már egy éve csak erre a sorozatra várok és szerintem még rengetegen vannak ezzel így.

narumi9

Sziasztok!
Diana Rowland Démonlátó sorozatáért teljesen odavagyok. Rowland változatos, igényes és hiánypótló. A könyvben nem csak romantika, hanem izgalom is megtalálható, amit az írónő annyira bravúrosan tud megoldani, hogy a könyv utolsó lapjáig megtalálható. Nekem már a könyv első része a polcomon csücsül, reménykedek benne, hogy a második is hamarosan csatlakozik hozzá.

Sütis néne

Én nagyon szeretem Karen Chance - Cassandra Palmer sorozatát!
Pörgős, izgalmas, nem az a szokványos dögös vámpír-szuper nő típusú könyv (na nem mintha ez nem lenne meg benne, csak ugye itt még ennél is többről van szó :-).
Őszintén szólva kevés olyan vámpíros könyv van, amire pénzt adok ki, de ez az egyik. Remélem hamarosan a polcomon tudhatom a folytatását is!

Tara Nima

Karen Chance Cassie Palmer sorozata egyáltalán nem szokványos. folyamatosan történik benne valami, és nem csak egy világban járunk, és nem csak egyetlen időben, és bár vannak benne vámpírok, de egyáltalán nem főszereplők. nehéz röviden összefoglalni, de a lényeg, hogy nem csak a történet és a stílus egyedi, de a karakterek is hatalmas egyéniségek.

ami Diana Rowland regényében elképesztett, az a démonvilág megjelenítése volt. egyszerűen gyönyörű, nem tudok rá mást mondani. és jó lenne, ha sokan szavaznátok erre is, mert az első részben csak megvillantotta ezt a világot, és jó lenne már kicsit jobban is elmerülni benne.

Joan Muodo

Sziasztok!
Elég régóta várom már Cassie Palmer történetének a folytatását...nem bontanám le hónapokra.:) De az tény, hogy nagyon várom a folytatást, és kérem a t. kiadót...ne vonja meg a rajongóktól a folytatást!

Névtelen

Sziasztok!
ÉN A kÉKVÉRŰEKET olvasnám Monong után ,és a DIANA ROWLAND könyveket.MÁR NAGYON VÁROM VALAMENNYI FOLYTATÁSÁT!

Ronnie

Karen Chance lenyűgözött. Elvarázsolt. Őrjítően pörgős a Cassandra Palmer sorozata. Nem tudtam letenni a kezemből, sose unatkoztam. Minden esemény gyors, erőteljes. Talán az ilyenekre mondják azt hogy: még a lélegzetem is kihagyott egy-egy jelenetnél. Sose áll le.
Nagyon szeretném tovább olvasni. Szinte már remegek a folytatásért. Remélem nemsokára újra belemélyedhetek Cassie világába.

wolfy

Jó lenne ha Karen Chance sorozata megjelenne. Nagyon pörög, különleges a megteremtett világ és mellesleg megvettem az előző három kötetet magyarul, ezért nem szeretném angolul gyűjteni... Diana Rowland könyve is nagyon jó lenne ha megjelenne. Tetszik hogy démonok vannak benne és nem vámpírok és az plusz pont hogy krimi szál is van benne, amit még egy csipet romantikával is fűszerez:)

dviki

Nemrég kezdtem el olvasni Melissa de la Cruz Kékvérűek c. sorozatát és nagyon tetszik.:-)
Most értem a második végére, a harmadik sem várat sokáig magára...felkeltette az érdeklődésemet!
Ez a sorozat 7 részes és nagyon-nagyon boldog lennék, ha mindet olvashatnám!
Azt is elmondom, hogy most könyvtári kölcsönzés révén jutottam hozzá, de ha mind a 7 megjelenik vagyis teljes lesz a sorozat ill. lesz rá ígéret, hogy kiadjátok...nos akkor én tuti vevő leszek az összes részre!!! :-)

Névtelen

Mindenképpen Diana Rowland! Egyszerűen szuper! Ide nekünk mindet!

Carsi

Helló!

én arra lennék kíváncsi, habár a szavazást se Karen Chance se Diana Rowland nem nyerte meg, de az ő sorozatuk megjelenése is tervbe van véve?
Nagyon szeretem mindkettőt, ha módom lesz rá, biztos megveszem az összes könyvet :)

Névtelen

Hm hol is szavazunk? Diana Rowland démonlátó sorozatát várom. Persze a Kékvérűeket is szívesen látom, csak minél előbb ha lehet. Nagyon tetszett mindkettő.

Alfaheem

Jómagam (ha még aktuális ez téma) a Démonlátó sorozatot szivesen olvasnám magyarul. :)

tami

Karen Chance, Cassandra Palmer sorozata vitte el eddig nálam a pálmát. Legjobban szeretett sorozatom. :)
múgy Melissa de la Cruz, Kékvérűek sorozatát olvasnám még szívesen szívesen.. Ma jutottam a 3. kötet végére, utána kezdtem keresgélni a neten folytatás után és kétségbeesetten vettem észre, hogy a többi rész nincs lefordítva.. :\

Hozzászólás írása:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...